Merkevarebygging og ny grafisk profil for Nasjonalmuseet

Om seks ?r ?pner d?rene i det nye Nasjonalmuseet p? Vestbanen. Nasjonalmuseets visjon er ? skape en ny fremtid for kunsten, og i den forbindelse s?ker museet ekstern bistand til ? utvikle en ny merkevareprofil.
? Vi s?ker bedrifter med strategisk kompetanse som kan drive en prosess med stor grad av intern involvering, sier kommunikasjonsdirekt?r Astrid Dalaker i Nasjonalmuseet, som ?nsker at det nye museet skal bli et m?tested for alle kunstinteresserte fra inn- og utland.
Tilbudsforesp?rselen legges i dag ut p? Doffin.no, og frist for ? s?ke er satt til 16. mai. Arbeidet med ? utvikle en ny merkevareplattform blir iverksatt p? sensommeren, med ?nsket ferdigstillelse f?r jul.
Etter jul settes neste prosess i gang ? utforming av ny designprofil. Det vil bli en egen tilbudsforesp?rsel p? dette oppdraget.
? Vi ?nsker ? tiltrekke oss den beste fagkompetansen til disse oppdragene, b?de innen strategisk merkevarebygging og grafisk design, sier Dalaker.

For mer informasjon, kontakt kommunikasjonsdirekt?r i Nasjonalmuseet, Astrid Dalaker [email protected], tlf.: 996 91 950.

Nasjonalmuseet – Vi bygger en ny fremtid for kunsten!

Authors
Top